Frågor och Svar 2017-05-24T08:00:24+00:00

Frågor och svar

Hur får jag reda på ändringar i programmet? 2017-01-17T14:02:35+00:00

Ändringar läggs ut på hemsidan. Samtliga deltagare kontaktas dessutom via e-post, telefon eller brev.

För cirklar gäller i normalfallet att cirkelledaren informerar om eventuella ändringar.

Får jag pengarna tillbaka om jag hoppar av en aktivitet? 2017-01-17T14:02:02+00:00

Ja, i vissa fall. Sedvanliga bestämmelser om ångerrätt gäller.

Hur vet jag om jag kommer med om jag står på reservplats? 2017-01-17T14:01:30+00:00

Vi skickar en faktura med tillhörande deltagarkort.

Hur vet jag om jag kommit med? 2017-01-17T14:00:30+00:00

Du får en faktura som ett bevis på att du kommer med under förutsättning att du betalar inom angiven tid. Denna faktura är den enda bekräftelse som du får.

Du har möjlighet att se dina anmälningar via vår hemsida. Gå in på samma sätt som när du anmäler dig och klicka på rubriken ”Aktiviteter”.

Hur vet jag om det finns plats? 2017-01-17T13:59:47+00:00

När du anmäler dig via vår hemsida visas vilka aktiviteter det finns plats kvar på. Om aktiviteten är rödmarkerad är den fullbokad och du hamnar på reservplats.

Har jag förtur till en cirkel som jag tidigare gått på? 2017-01-17T13:59:09+00:00

Nej, ny anmälan måste göras varje termin.

Kan jag anmäla mig till en enstaka föreläsning? 2017-01-17T13:58:23+00:00

Nej, du anmäler dig till en hel serie. Om det finns plats kan du köpa en enstaka biljett för 80 kronor om du är medlem och 100 kronor om du inte är medlem, strax före föreläsningens start.

Måste jag anmäla mig till månadsmöten? 2017-01-17T13:57:40+00:00

Nej, men du måste vara medlem. Månadsmötena består av en föreläsning som ibland avslutas med ett medlemsmöte. De är kostnadsfria.

Hur betalar jag? 2017-01-17T13:57:06+00:00

Du betalar när du fått en faktura där övre delen är ditt medlemskort/deltagarkort.
Om du betalar via internetbank använder du det OCR-nummer som finns på fakturan. I annat fall använder du inbetalningskortet du fått från oss.

Jag kan inte logga in. Varför? 2017-01-17T13:56:35+00:00

Du loggar in med ditt medlemsnummer eller personnummer och ditt förnamn.
Ditt namn kan vara felskrivet hos oss. Använd stavningen som finns på medlemsfakturan. Rätta sedan i ”Dina uppgifter”.

Hur kontaktar jag ombuden 2017-01-17T13:55:47+00:00

Du ringer någon av dessa:

Yvonne Gustafson – 070-659 14 92
Maj-Lis Sallhag – 0470-204 91
Anita Svedenbrant – 0472-706 28
Ylva Nicklasson – 070-975 14 89
Lisbeth Ekberg – 070-355 23 32

När kan jag anmäla mig till en aktivitet? 2017-05-24T08:20:42+00:00

Till höstterminen 2017 kan du anmäla dig tidigast den 31 maj 2017, kl. 08.00, men du blir inte antagen till aktiviteten förrän medlemsavgiften är betald och registrerad hos oss.

Hur blir jag medlem? 2017-01-17T13:53:48+00:00

Du går in på vår hemsida www.suvxo.se. Klicka på ”Anmälan” och följ instruktionerna. eller så ringer du vår expedition som är öppen torsdagar 09.30 – 11.30. Telefon 0470 – 295 20.

Efter din anmälan får du en faktura med ditt OCR-nummer. Den övre delen av fakturan är ditt medlemskort. Medlemsavgiften är för närvarande 200 kronor.